"The bitterest tears shed over graves are for words left unsaid and deeds left undone."
Harriet Beecher Stowe


Protected by Copyscape DMCA Violation Detector

luni, 8 august 2016

Deoarece şi pentru că (sic!)

Când demaşti plagiatori, se găseşte câte-un băiet care citeşte câte ceva fără să priceapă mai nimic, dar se crede dăştept, şi se-apucă să vloguiască, scoţând din mintea lui nevlăguită de prea multă raţiune ideea că eşti "hater".

Deoarece şi pentru că (sic!) în minunata lume a internauţilor lucrurile stau în acest mod deplorabil, pe strada noastră virtuală atenţia se îndreaptă azi către un alt subiect fierbinte (cu speranţa că acesta poate fi înţeles corect chiar şi de persoanele cu coeficient de inteligenţă sub medie).

Cu alte cuvinte, sărbătorim Ziua Internaţională a Pisicii!!!

4 comentarii:

  1. Aoleu, ma faci sa pierd timp pretios!
    In prima clipa linkul mi-a dat eroare. A trebuit sa intru pe alt cont pentru a vedea porcarioara aia, ca eu il blocasem cu multa vreme in urma de mititelul asta, desi nu am avut tangente. Exista pe internet niste articole dure (sper ca mai exista) in care bloggerii se plangeau ca omul a deschis o platforma, i-a momit cu promisiuni, apoi le-a facut zile amare.
    Timpul e mult prea pretios pentru a-l pierde cu infantili. Mai bine ma duc sa imi sarbatoresc pisicile. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Porcărioară" e foarte bine zis. :))))))

      Petrecere frumoasă cu pisicile, spune-le "LA MULŢI ANI!!!" din partea mea şi a lui Grişka. :)

      Ștergere
  2. Vezi că e și ziua internațională a orgasmului feminin. În Brazilia! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ajuns la o vârstă când pisicile mă interesează într-o mult mai mare măsură decât orgasmul! :))

      Ștergere

Avertisment:
Comentariile fără nicio legătură cu blogul vor fi şterse.